Перейти к публикации

Splinter Cell: Conviction


Tayson
 Поделиться

Рекомендованные сообщения

Мне кажется тас он SC мало что останется и надо будет играть как в совершенно другую игру...
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Я во всех сплинтеров играл,все прошёл!!!!Но это просто будет БОМБА!!!Вот это реально супер!!Да,Ubisoft умеют удивлять!!!!!!Я фанат Сплинтер Селла!!!И конечно же,Майкла Айронсайда!
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Класс, кажись теперь придется с социумом взаимодействовать, эдакая смесь Хитмана и Сплинтера, должна быть бомба!!!
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 5 недель спустя...
Хоть я и фан Сплинтер Целл, прошел все части и собираюсь эту пройти, но меня этот Сплинтер целл огорчил. Исчезла изюминка - тень, трехглазые очки,скрытность и многое другое. И вобще зачем добавили кулачные бои?? И зачем было делать игру похожей на Блад мани и Асасин крид?? К чему эти толпы людей??? Мне не нравится. Но это мое мнение, так что извените. Изменено пользователем rbcrew
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

3 - имхо лучший сплинтер сел ибо я в нем прошел до 4 или 5 миссии.

Во всех остальных тока 1 ую. 5 - не жду :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Чего-то я не прошел Двойного Агента... Вот теперь еще и этот на подходе...

88201[/snapback]

 

 

Етот не на подходе его перенесли на следующий год )

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Советую пройти , так как игра будет логическим продолжением той истории что была в 4 части .
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Так он не бомж, а только подстраивается под уличного бродягу. Конспирация, так сказать.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Тож прошел все 4 предыдущие по несколько раз :)

Игра будет зашибись. Даже судя по первой, сырой, демке. Кстати, интересный момент: Conviction остался стелс-экшном, но тип стелса изменился, очень похожЫй на Assassin's Creed.

Жаль, что убики опять обломали с датой выхода :(

Изменено пользователем Serg@nt
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Хоть я и фан Сплинтер Целл, прошел все части и собираюсь эту пройти, но меня этот  Сплинтер целл огорчил. Исчезла изюминка - тень, трехглазые очки,скрытность и многое другое. И вобще зачем добавили кулачные бои?? И зачем было делать игру похожей на Блад мани и Асасин крид?? К чему эти толпы людей??? Мне не нравится. Но это мое мнение, так что извените.

88155[/snapback]

 

 

Все равно надо что то менять а то уже сколько частей и ни каких перемен...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Перемены были но уж слишком не значительные

А Concvction лелает шаг в сторону Хитмана

ето тоже +1

 

может потом Хитман будет похож на Сплитера )))

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 4 месяца спустя...

Вы охренели ? Что там крутого ? То-что Сема бросает всех и вся ? И как бомж одет ? Наверное еще круто то-что он теперь еще и мега халк какой-то ? Где стелс,нафиг нам Сплинтер Assains's Creed ? Это чушь а не игра. Где обезвреживание бомб ? Где красивые миссии в заливах ? Где вскрытие сейфов и поиск секретных и бумаг ? Это не Splinter Cell называйте как хотите но это не тот Splinter Cell,конечно-же я поиграю в него,ради мультиплеера. Все в топку Conviction и 50 летнего старика супермена. Это не игра товарищи а это высасывание денег из фанатов игры.

 

Вот что сказано было в одном из интервью разработчиков:

 

- A PC / XBOX360 exclusive

- Featuring a 42 year old Sam

- Build with a heavily modified Unreal 2.5 engine (called LEAD engine )

- Set almost entirely in open urban areas

- If you rush through the levels,a tleast 15 hours long

- A look in Sam’s life, because up to now, many of you (once again, including me) want to know more about Sam outside of work. DA was a good step into this, ConViction will bring us much closer to the man himself.

- Both multiplayer and Co-op have been confirmed

- A fully interactive environment (everything can be picked up)

- Scripted Action, Unscripted Solutions, meaning you have an objective, and you can complete it, anyway you want.

 

- A fully interactive crowd, something I’m looking forward to.

- Lightning with a quality, unlike anything seen before, with the lighting engine ‘Ambient Occlusion’ created by Mathieu Ferland’s team itself, specially for ConViction.

- Created in the same building as Assassins Creed, so there must have been some peeking at both teams.

- Have multiple levels of crowd manipulation. (‘’As your small-scale terrorism will be great for keeping one step ahead of the cops. But it’s a tool that grows blunt with use; once every civilian has fled the level, there really is no place to hide’’)

- Set two years after the end of Double Agent. The game sees Sam rejoin Third Echelon, only to find his old outfit has become bleaded and inefficient. With a crook in a high-ranking NSA position, Sam is drawn to the inescapable conclusion that the only way to save the world is to outside the system.

- A renegade and a criminal, and the entire might of the US government is against him

- Set (MOSTLY) in and around Washington DC.

- Having Sam still being the good guy, saving us from a corrupted intelligence service.

- A game, less intimidating to newcomers. ( To bad this commercial way of thinking has got us a game, not fancied by most of the hardcore, diehard SC fans )

 

- …looking out for guards, and planning discrete ways to trick them into tailing you, before hiding their unconscious bodies in the shrubbery. ( Or, you can just fight your way through every situation, taking the consequences as you go.)

- …closer to Soul Calibur than Zelda; every possible move is available from the start. (Or so says Producer and Technical Director Dany Lepage.)

- Featuring THIS CONTROL SCHEME: ‘’Pressing A gives the NORMAL actions, perhaps picked up something from a desk. B is the AGGRESSIVE action, which makes Sam do stuff like flipping a desks on its side for improvised cover. X is the STEALTH action, like ducking under a desk to HIDE. The L trigger is the UNIVERSAL SPRINT COMMAND.

- …telling a mostly linear story, each level will be broken down into discrete chunks that are designed to take only around 15 minutes to play through. ABOUT 60 of them.

- The story consists out of 3 ‘parts’:

- In the first phase, you'll play as Sam Fisher, back into Third Echelon.

- In the second and longest phase, you are hunted down like a beast, and you'll make your own plans to stay ahead of the police and government.

- The third phase ''the hunted becomes the hunter'': Sam reveals a much larger plot then he could ever had imagined, and is planning on taking revenge.

- … having the ‘Ambient Occlusion’ engine (Yes, I am bringing this up again), a dynamic radiance algorithm that changes when any item is moved. It took Dany Lepage’s (and Matheui Ferland’s) team 18 months.

- Grim and Redding are back! Hurray!

- The ‘’Hero’s Instinct’’, that Sam gained after years of experience in the field, he can ‘anticipate’ (well, actually, see tru walls) where the guards are. Everything else will be blurred.

- Introducing a breaktrough in game design: The smooth animations in ConViction will make Sam pick up any object from any angle, and even doing so on the move.

- Taking down federal agents and South-American mercenaries in vast numbers

 

 

What ConViction won’t have:

 

- Nightgoggles

- Fancy gadgets

- Usefull intelligence

- Lambert

- The Light/shadow gameplay it has had for years

Изменено пользователем Volkodaf
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
 Поделиться

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...