Перейти к публикации

Новая волна банов


Miles Prower
 Поделиться

Рекомендованные сообщения

Поясни ка :rolleyes:

Там нельзя собиратсья в комманду и свободно общаться, да и гарнитуры есть у небольшого процента игроков (в отличие от 360). То есть такой функции как "комманда" (в смысле голосовой чат на несколько человек), попросту нет. И даже в убер эксклюзиве Uncharted 2 нельзя собраться в "комманду" даже внутри игры. То есть вы приглашаете друзей как-бы вслепую, а чтобы слышать в игре только их, надо в отдельном меню замутить всех остальных. А в некоторых играх на PS3 нету даже и такой возможности.

 

А как там классно слышно в гарнитуре, что происходит у других - даже фирменная гарнитура ловит большую часть звуков с "ТВ" во время игры. Вы слышите не только и не столько голоса своих друзей и камрадов, сколько "телефонную" версию происходящего у них в игре с таким не хилым запаздыванием.

Изменено пользователем cir
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

У мя из за отсутствия харда каждая игра требует протереть диск через 5 мин игры. Я от безнадеги спрашиваю...
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Jishikalu, точно не скажу, но образ у всех такой, что не может не печалить, я в него всего два раза играл и думаю больше не буду, я пока ещё не в бане, просто сам факт корявого образа на всех трекерах насторожил.

 

Тока что проверил свой брутал легенд. Всё зелёное.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Я так понял если приставку новую купить - можно будет восстановить гейтэг и поставить старый жесткий, да? Исправте если где то ошибаюсь
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

в смысле нет наушника, и соответственно в команде нельзя общаться - а это очень стремно и играть не интересно будет

блютус гарнитура и в перёд

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Щас сделаю. Скажите куда можно скрин быстро выложить? Изменено пользователем Hungry
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Там нельзя собиратсья в комманду и свободно общаться, да и гарнитуры есть у небольшого процента игроков (в отличие от 360). То есть такой функции как "комманда" (в смысле голосовой чат на несколько человек), попросту нет. И даже в убер эксклюзиве Uncharted 2 нельзя собраться в "комманду" даже внутри игры. То есть вы приглашаете друзей как-бы вслепую, а чтобы слышать в игре только их, надо в отдельном меню замутить всех остальных. А в некоторых играх на PS3 нету даже и такой возможности.

 

А как там классно слышно в гарнитуре, что происходит у других - даже фирменная гарнитура ловит большую часть звуков с "ТВ" во время игры. Вы слышите не только и не столько голоса своих друзей и камрадов, сколько "телефонную" версию происходящего у них в игре с таким не хилым запаздыванием.

Всё ясно. Мне в принципе это не столь важно... я на боксе то не любитель был языком в игре чесать, гарнитура пылится в шкафу :prankster2: Мож в такие игры играл конечно, где особо это и не требуетя...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Я написал в сапорт xbox.com: My console is banned, help me connected to Xbox LIVE!

 

На что мне они ответили: Dear Mr.Yarik16 ,

 

Thank you for contacting Xbox Support.

 

From your mail we understand that your Xbox 360 console can no longer access Xbox LIVE. The Service may only be accessed with an original Xbox or Xbox 360 console or by logging into your account via Xbox.com. If you are accessing the Service via an original Xbox or Xbox 360 console, you agree that you are using authorised software and hardware, and that your software and hardware have not been modified in any unauthorized way (e.g., authorized repairs, upgrades and downloads). Any attempt to disassemble, decompile, create derivative works of, reverse engineer, modify, further sublicense, distribute or use for other purposes either the hardware or software associated with an, is strictly prohibited and may result in cancellation of your account and/or your ability to access the Service via your original Xbox or Xbox 360 console, and the pursuit of other legal remedies by Microsoft.

 

Unfortunately once an Xbox has been banned we cannot lift the ban from your console. The Xbox LIVE Terms of Use and Code of Conduct can be found under the following links:

 

http://www.xbox.com/en-GB/live/legal/

 

http://www.xbox.com/en-GB/live/legal/codeOfConduct.html.

 

Даже ссылки с законами отправили :):)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Всяко задам вопросы которые уже спрашивали, но 300 страниц боюсь не осилю читать, может найдется кто ответит:

1. Я так понял что если перенести свой хард на другую консоль нужно подключиться к лайву чтоб заставить профиль активироваться на новой консоли, но что будет с этим профилем если я обратно хард на старую поставлю, всяко при активации поставятся какие нибудь флаги новой консоли?

2.Разве новые игры просят обновление дашборда?

3. Если просят, то можно к примеру игры 4й волны пропатчить 3й, обновление все еще потребуется?

Спасибо зараннее за ответы :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

следите за выражениями

плюс 1

cir нормальный чувак ! ;)

 

кстати обратил внимание, играю постоянно в лайве - видимо правду грят - наглых не банят... :lol:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Я написал в сапорт xbox.com: My console is banned, help me connected to Xbox LIVE!

 

На что мне они ответили: Dear Mr.Yarik16 ,

 

Thank you for contacting Xbox Support.

 

From your mail we understand that your Xbox 360 console can no longer access Xbox LIVE. The Service may only be accessed with an original Xbox or Xbox 360 console or by logging into your account via Xbox.com. If you are accessing the Service via an original Xbox or Xbox 360 console, you agree that you are using authorised software and hardware, and that your software and hardware have not been modified in any unauthorized way (e.g., authorized repairs, upgrades and downloads). Any attempt to disassemble, decompile, create derivative works of, reverse engineer, modify, further sublicense, distribute or use for other purposes either the hardware or software associated with an, is strictly prohibited and may result in cancellation of your account and/or your ability to access the Service via your original Xbox or Xbox 360 console, and the pursuit of other legal remedies by Microsoft.

 

Unfortunately once an Xbox has been banned we cannot lift the ban from your console. The Xbox LIVE Terms of Use and Code of Conduct can be found under the following links:

 

http://www.xbox.com/en-GB/live/legal/

 

http://www.xbox.com/en-GB/live/legal/codeOfConduct.html.

 

Даже ссылки с законами отправили :):)

тоже писал, у них шаблон :D

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Викторина от майкрософта:

Вопрос: Зачем вы используйте прошитые консоли?

Ответ. А я что псих покупать игры за 70 б. Да я на адну гта три месяца капить буду.

На что майкрософт абиделась и дала всем бан

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Мутите новый опрос плиз))) Старый уже исчерпал себя))

согласен, где просто одна строка, забанены с 4 числа или кого там.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Всяко задам вопросы которые уже спрашивали, но 300 страниц боюсь не осилю читать, может найдется кто ответит:

1. Я так понял что если перенести свой хард на другую консоль нужно подключиться к лайву чтоб заставить профиль активироваться на новой консоли, но что будет с этим профилем если я обратно хард на старую поставлю, всяко при активации поставятся какие нибудь флаги новой консоли?

2.Разве новые игры просят обновление дашборда?

3. Если просят, то можно к примеру игры 4й волны пропатчить 3й, обновление все еще потребуется?

Спасибо зараннее за ответы :)

1. Баненая консоль теряет возможность подписывать профиль, поэтому даже если ты его востановиш на не баненой, и запустишь ан баненой, она опять его испортит.

2. да просят и даже больше на таких играх обновление и стоит.

3. Обновление обязательно, хоть до 1 волны сделай

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Викторина от майкрософта:

Вопрос: Зачем вы используйте прошитые консоли?

Ответ. А я что псих покупать игры за 70 б. Да я на адну гта три месяца капить буду.

На что майкрософт абиделась и дала всем бан

http://img143.imageshack.us/img143/4280/42cf6c3d88b3.th.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

тоже писал, у них шаблон :D

по-любому, да и банят они тоже таким же способом))

 

 

Yarik16

Копипаст. Они многим так отвечают.

Да я и не думал, что они стараются так каждому ответить))

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

тоже писал, у них шаблон :D

Да шаблон. Я им запрос сделал по поводу ошибки

http://support.xbox.com/support/en/us/nxe/...s.aspx?id=54420

ответ

We have received your email and I understand that your console needs to be sent in for repairs but you are having issues in submitting a repair request online. We apologize for the inconvenience but for this concern, it will be best that you contact phone support for further assistance.

Processing a repair request for your console requires verification of your personal information - something we are unable to do over email.

 

Короче звони по телефону, по мылу мы не можем помочь....ПЕДАГОГ

 

завтра на работе буду душить службу российской поддержки по поводу бана - козлы сидят еще в германии.

Изменено пользователем Dim7
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

по-любому, да и банят они тоже таким же способом))

 

 

 

Да я и не думал, что они стараются так каждому ответить))

Hello Ivan,

 

Thank you for contacting Microsoft online support for XBOX. I am Kate and I will be helping you today with your concern.

 

I understand that you are experiencing issues with your console being banned on xbox live. I am sorry to hear about this problem.

 

Symptoms:

 

When you try to connect to Xbox LIVE, the customer cannot connect and receives the following error message:

 

This console has been banned for violations of the Terms of Use. To protect the Xbox LIVE service and its members, Microsoft does not provide details about a console ban. There is no recourse for Terms of Use violations.

 

When the customer presses the Y button, the customer receives the following status code:

Status Code: Z: Status Code: Z: 8015 - 190D

 

CAUSE

 

This behavior occurs if the customer's Xbox 360 console has been banned from Xbox LIVE because of a violation of the Terms of Use agreement.

 

To protect the Xbox LIVE service and Xbox LIVE members, we do not provide details about a specific console banning. Microsoft will not ban a console without overwhelming evidence that the console was used to violate the Code of Conduct or the Terms of Use. For more information about our policies and reasons why consoles are suspended, together with frequently asked questions, please visit http://www.xbox.com/consoleban

 

Frequently asked questions

 

Q1: I have not committed any fraud, I've never had action taken against me by the enforcement team, and I know for a fact I have not modified my console. Can you undo my suspension?

A1: The investigations and subsequent actions that are taken by the Xbox LIVE enforcement team are conservative in nature. We work very hard to try to fully understand that a console has been modified by looking at lots of information. It is possible that a previous owner or another user may have performed unauthorized modifications to the console. It is also possible that the purchaser of a used Xbox 360 console was not aware that the console was previously modified. In any case, we cannot undo the console suspension. We recommend that customers who believe that they have not modified their Xbox consoles themselves (or committed other actions on the service to warrant suspension) contact the previous owners or users of the console.

 

Q2: How do you detect modified consoles?

A2: There are many factors that lead to the suspension of a console, and we do not publicly disclose any of those details.

 

Q3: My console has been suspended. Does that mean my Xbox LIVE account will be suspended as well?

A3: Suspensions for both consoles and accounts are determined by looking at several factors. While some Xbox LIVE account suspensions may be issued together with console suspensions, they are not issued with every single suspension. To avoid having your account suspended from the service, please follow the Xbox LIVE Terms of Use and Code of Conduct.

 

Q4: If a console is suspended, what happens to the warranty?

A4: If a console has been modified or tampered with, the warranty is void and the console is ineligible for an authorized repair, even for a fee. Please refer to the Xbox 360 Console Warranty on xbox.com

 

Q5: Can I still be banned if I purchased a modified console second-hand?

A5: Yes. The warranty on a second-hand console is void, and the purchaser assumes the risk for any previous modifications. If you purchase a console that has been previously suspended, you will be unable to connect to Xbox LIVE.

 

Since you have already tried the various troubleshooting steps provided to you on the previous return emails and the issue still persists, I strongly suggest that you contact our phone support so our hardware specialists could look-in on this. This most likely has something to do with the status of the console itself to the Xbox LIVE servers so please have it checked by them. Thank you for your time and understanding. Contact details are listed below.

 

Should you need to reply to this e-mail, please reply 'with history' (include any previous e-mail) or reference to Service Request Number xxxxxxxxx so we can expedite our service to you.

 

For US and Canada customers, you may call Xbox Customer Service at 1-800-469-9269 at your earliest convenience, and we'll be happy to help you. We are open everyday from 6am to 10pm US Pacific Time.

 

For international customers, please contact Xbox Customer Service in your local region. (To find the correct Customer Service number for your region first use this link http://www.xbox.com/en-US/ChangeLocale.htm to select the appropriate country and then use the contact number found under the support menu).

 

You may also choose to call international assistance (direct dial to the US) by dialing 425-635-7180.

 

Thank you for visiting Xbox.com. If you should have future questions on Xbox products or services, please be sure to revisit our Web site as we are continually adding information to enhance our service.

 

Best Regards,

 

Kate

Microsoft XBOX Support Services

http://support.microsoft.com/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для дальнейших сообщений.
 Поделиться

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...